OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Slutkund, Afriso. Endast för AMS , publiceras inte !!!!!
För kunds räkning söker Standby Work en inköpare till ett tekniskt företag i Malmö.
Du ansvarar för inköp och inleveranser av produkter och frakter och kontrollerar fakturor och priser rörande detta. Du ansvarar även för fraktupphandlingar. Du hanterar inkommande mejl och har tillsammans dina kollegor ansvar för telefonväxeln.
Dina arbetsuppgifter är;
- Inköp av varor för lagernivåer samt för direktleverans
- Leveransbevakning
- kontering av fakturor för produkter och frakter
- Uppdatering och skötsel av affärssystemet pyramid
- Intrastatrapportering införsel
- Telefonväxel, post och e-posthantering
Vi söker dig som har gymnasieutbildning inom ekonomi eller motsvarande. Du har tidigare arbetat med inköp, försäljning och enklare redovisning. Du är en van office-användare med erfarenhet av affärssystemet Pyramid. Goda kunskaper i engelska och svenska i tal och i skrift är ett krav.
Du är en serviceinriktad person med god känsla för logistik. Noggrannhet och flexibilitet är egenskaper som passar bra för att beskriva dig.
Är detta en utmaning som passar dig?
Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid med start i slutet av augusti och ca 4 månader framåt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Åsa Süllmann på Standby Workteam, 0766- 35 14 64. Vi intervjuar löpande och ser fram emot din ansökan så fort som möjligt via vår hemsida http://www.standbyworkteam.se/ansokan.php.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karin Dahlin
040-23 24 90
Per Nobäck
0766-351464
Rekryterare Pernilla Bastholm
0708-701114
Per Nobäck
+46 766 351464
Gerhard Fransson
0708-77 28 16
Karin Dahlin
040 23 24 90
Gerhard Fransson
040-23 24 90
Rekryteringskonsult Gerhard Fransson
0708-772816