OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en inköpare till ett av våra kundföretag i Landskrona.
Kundföretaget arbetar med egenutvecklade produkter vilka de producerar i Landskrona och säljer över hela världen.
Med anledning av ett föräldavikariat behöver de förstärka på inköpssidan.
Du kommer att ansvara för inköp och planering när det gäller de kunder och de produktkategorier du blir tilldelad.
Dina arbetsuppgifter är;
- Planering
- Avrop/beställning av redan upphandlade varor
- Beställning av nya varor av befintliga leverantörer
- Leveransbevakning
- kontering av fakturor för produkter och frakter
- Skötsel av affärssystemet Baan LN
- Tulldeklarationer
- Reklamationer
Vi söker dig som har arbetat tidigare med inköp i en internationell miljö, och som gärna har en grundläggande teknisk förståelse/intresse. Du är en van office-användare med erfarenhet av affärssystemet Baan. Goda kunskaper i engelska och svenska i tal och i skrift är ett krav.
Du är en serviceinriktad person med god känsla för logistik. Noggrannhet och flexibilitet är egenskaper som passar bra för att beskriva dig. Naturligtvis är du en social, professionell och öppen person som är en bra representant för StandBy Workteam.
Är detta en utmaning som passar dig?
Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid med start omgående och ca 3 månader framåt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Karin Dahlin på Standby Workteam, 040-23 24 90. Vi intervjuar löpande och ser fram emot din ansökan så fort som möjligt via vår hemsida http://www.standbyworkteam.se/ansokan.php.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karin Dahlin
040-23 24 90
Per Nobäck
0766-351464
Rekryterare Pernilla Bastholm
0708-701114
Per Nobäck
+46 766 351464
Gerhard Fransson
0708-77 28 16
Karin Dahlin
040 23 24 90
Gerhard Fransson
040-23 24 90
Rekryteringskonsult Gerhard Fransson
0708-772816