OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker en inköpare för arbete hos ett av våra kundföretag. Dina arbetsuppgifter är koordinerande och består bl a av att medverka i avropsprocesser gällande köp av främst IT-konsultjänster i flera statliga ramavtal. Såväl rådgivning som utbildning av intern personal gällande processer och regler ingår i arbetet. Rapportering, uppföljning och självständig handläggning av ärenden är också en del av dina sysslor. Du kommer även att delta i att utforma avtal och andra dokument. Kravprofil - Akademisk examen - Ett par års arbetslivserfarenhet inom ekonomi, juridik, inköp eller liknande - Mycket meriterande med erfarenhet från avtalsförhandlingar och upphandlingar, gärna från offentlig sektor - Du uttrycker dig väl i tal och skrift - Lotus Notes - MS Office - Duktig på Excel Du är självgående, har skinns på näsan är stresstålig och serviceintriktad. Du är analytisk och strukturerad i ditt arbete.