OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundföretaget
För ett spännande uppdrag hos en av våra kunder söker vi med start omgående en inköpare. Det finns möjligheter att det här är starten på en tillsvidaretjänst hos kund.
Arbetsbeskrivning
Arbetet innebär sedvanliga arbetsuppgifter inom operativt inköp. Kunden är ett tillverkande företag med lång historia och välutvecklade processer och rutiner.
Ansvar för internationella leverantörer, avrop, artikeluppdateringar och till viss del prisföhandling ingår i tjänsten.
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av arbetsuppgifterna och som har lätt att sätta dig in i och lära nya arbetsuppgifter.
Noggranhet, struktur och god komunikationsförmåga både på svenska och engelska är nödvändiga egenskaper hos dig. Du måste också ha god datavana och erfarenhet av något affärssystem.
För detta uppdrag krävs möjlighet att starta i princip omgående. Stämmer beskrivningen och du är intresserad så sök tjänsten och ta kontakt med oss genast.
Vårt företag
Montico-koncernen erbjuder tjänster inom personal- och kompetensförsörjning såsom bemanning, rekrytering, HR-konsultation, strategisk kompetensförsörjning, utbildning, jobbcoachning samt omställningsarbete. Vår expansiva koncern har idag cirka 650 anställda och omsätter cirka 400 miljoner SEK. Huvudkontoret finns i Tranås och kontor finns också på ett flertal orter i södra och mellersta Sverige. I Montico-koncernen ingår även Hammarö Svetsteknik AB och Arbetsgivarringen AB.
Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.
I den här rekryteringen gör vi löpande urval och behöver din ansökan omgående.