OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
KEBACK AB har under sina drygt 20 år utvecklats till ett logistikföretag för specialtillverkade reklamprodukter, som till stor del tillverkas i Fjärran Östern.Företaget är etablerat med egna kontor i Europa och Asien.Vi har en budgeterad försäljning på 40 miljoner kronor och ser stora möjligheter till en fortsatt god utveckling.Mer information om företaget finns på www.keback.se
INKÖPARE / ORDERHANTERARE
Som inköpare blir din huvuduppgift att bearbeta och utveckla såväl nya som befintliga affärsrelationer.Planera och koordinera, förhandla med leverantörer, sammanställa förfrågningsmaterial och mycket annat som tillhör tjänsten.
Din naturliga arbetsplats blir därför på kontoret i Halmstad
Kvalifikationer
Arbetet kräver målmedvetenhet och förmåga till analys och problemlösning, som kännetecknas av nytänkande.
En god administrativ förmåga, goda kunskaper i data och engelska är viktiga förutsättningar.
Rollen kan innefatta någon resa för att besöka mässor och försäljningskontor.
Personliga egenskaper
Vi ser gärna att du har god organisationsförmåga, kunna uttrycka dig i tal och skrift.Du skall vara affärsmässig, ha hög integritet, vara övertygande och lyhörd i ditt arbetssätt.
Du kanske redan idag arbetar med liknande uppgifter men vill gå vidare och utvecklas genom nya utmaningar.Det viktigaste är att du har sinne för gott affärsmannaskap och en stark vilja att göra goda affärer och att arbeta långsiktigt.
Din skriftliga ansökan vill vi ha senast den 10 september till:
KEBACK AB, Box 7108, 300 07 HALMSTAD
Märk kuvertet " Orderavdelningen"
Kontaktpersoner på detta företaget
Evert Grahn
035-162701