Inköpare på Mantena Sverige AB

Arbetsbeskrivning

Är du en arbetsam person med intresse för inköp? Vill du arbeta med affärsmässighet och högt tempo? Har du även ett eget driv och ett tekniskt intresse? Ansök redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Som inköpare på Mantena kommer du ha ansvar för inköp och beställningar av olika artiklar exempelvis fordonsmaterial. Du som inköpare kommer även beställa och sköta inköp av olika tjänster som till exempel reparationer av olika artiklar och delar. I rollen som inköpare har du ansvar för att beställningar och inköp sker i tid och så att uppföljning sker.

Tjänsten innefattar bland annat:

• Inköp och beställning av artiklar
• Inköp och beställning av tjänster
• Kontakt med leverantör och ut mot kund


Om företaget
Mantena Sverige AB är ett stort företag som ansvarar för underhållet av Skånetrafikens Pågatåg och SJ’s X40 och X55 fordon. Mantena är verksamma runt om i Sverige och Norge med huvudkontor i Oslo. Verksamheten i Sverige bedrivs genom dotterbolaget Mantena Sverige AB, med huvudkontor i Helsingborg.

Din profil
Som inköpare ser vi att du har ett eget driv och kan jobba självständigt. Du kommer som inköpare att ta eget ansvar och ta egna beslut. I rollen som inköpare har man stort fokus och ett högt tempo.

Krav:

• Gymnasiekompetens
• Engelska och svenska i tal och skrift
• Någon form av erfarenhet inom inköp

Meriterande:

• Kunskaper och erfarenhet av Excel
• Förståelse/Stort intresse för teknik


Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor
Start: Omgående med hänsyn till uppsägning
Placeringsort: Helsingborg
Arbetstider: 08:00-17:00
Lön: Enligt överenskommelse

Urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 21 februari 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Inköpare bygg åt kund

Inköpare bygg åt kund

25 oktober 2024

Inköpare

Inköpare

25 oktober 2024

Lager 157 söker Assortment Manager Kids

25 oktober 2024