OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som vill arbeta i en spännande roll som inköpare!
I rollen som inköpare arbetar du proaktivt för att säkerställa att produkterna finns tillgängliga när kunderna efterfrågar dem. Du kommer att arbeta koordinerande och planerande för att se till så att ordrar och leveranser flyter på som de ska. Du kommer att övervaka material tillgängligheten och lagerhantering. Du analyserar och övervakar KPI:er. Samtidigt så jobbar du med övriga administrativa uppgifter relaterat till inköp.
Vem söker vi?
För denna rollen så söker vi efter dig som har utbildning inom inköp, supply chain eller liknande. Du har tidigare arbetat inom inköp i en liknande roll. Det är grymt om du är van vid att jobba i olika affärssystem och grymmast är det om du har erfarenhet av ERP-system. Utöver detta så kommunicerar du obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift.
Rätt person för denna rollen är självgående och initiativtagande. Du beskriver dig själv som en problemlösare och är inte rädd för att ta tjuren i hornen för att lösa det aktuella problemet.
Känner du dig träffad? Tveka då inte att söka!