OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker för kunds räkning en person som har gedigen erfarenhet av att arbeta med inköp av olika varugrupper. Det gäller inhyra med omgående start och minst tre månader framåt. Kunden finns belägen i Sundbyberg. [[[[[[[[[[[ Uppdraget kräver minst fem års erfarenhet av inköpsarbete. Du kommer att arbeta i projekt och ansvara för egna affärer. Du måste ha god juridisk kännedom beträffande tolkning och upprättande av avtal. Arbetet innebär internationella förhandlingar, leverantörsutveckling samt logistiklösningar. Vidare innebär arbetet systemupphandling, teknisk upphandling och konsultupphandling. Vi söker dig som har en teknisk utbildning som byggts på med ekonomi. Du ska ha teknisk gymnasial utbildning och önskvärt är högskoleutbildning med Teknisk Elektro/Maskin. Gärna SILF diplominköpare eller liknande. Goda kunskaper i engelska är ett krav. Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta i affärssystemet SAP/R3. [[[[[[ [Intervjuer sker löpande så skicka din ansökan snarast.[[[[ Vi tar ej emot ansökningar per post.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719