Inköpare till Eskilstuna

Inköpare till Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Inför kommande uppdrag söker vi dig som vill arbeta inom operativt inköp i Eskilstuna! Har du ett sinne för inköp & siffror och vill utvecklas tillsammans med kunniga och kompetenta medarbetare? 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023-04-16. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta malin.martensson.tamasi@randstad.se


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansvarsområden
Som inköpare kommer du att ansvara för att:
-       Ha kontakt med leverantörer och jobba med inköpsorder
-       Driva förbättringsarbete
-       Problemlösning vid problem när fakturor inte överensstämmer med t.ex. inköpsorder och
godsmottagning. 

Kvalifikationer
-       För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har en relevant utbildning, ekonomi/inköp
-       yrkeserfarenhet där du arbetat med liknande arbetsuppgifter
-       Erfarenhet inköp/administration
-       Goda kunskaper i Excel
-       Goda kunskaper i Engelska 
-       Utåtriktad, analytisk och driven.

Vi söker dig som älskar struktur och ordning och som effektivt tar sig an sina arbetsuppgifter! Du behöver kunna hantera många bollar i luften och är driven för att kunna arbeta framåt. 
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Erfarenhet
2-3 års erfarenhet av operativt inköp

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 6 april 2023
  • Ansök senast: 16 april 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


27 december 2024

27 december 2024