Inköpare till företag inom servicebranschen!

Inköpare till företag inom servicebranschen!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en erfaren Inköpare till ett uppdrag hos ett globalt företag som är ledande inom service och supporttjänster. Här får du möjlighet att bidra till innovativa lösningar inom bland annat facilitetsservice, måltidstjänster och arbetsmiljöförbättringar.

Det här uppdraget är en fantastisk chans för dig som vill bredda din erfarenhet och få värdefulla meriter på ditt CV.

OM TJÄNSTEN
Företaget en ledande aktör inom deras område och ständigt fokuserade på att skapa värde för deras kunder genom hållbara och kostnadseffektiva lösningar.

Som inköpare blir du en viktig del av ett dynamiskt och framåtblickande företag. Rollen erbjuder ett brett spektrum av arbetsuppgifter inom inköp, vilket ger dig möjligheten att utvecklas både professionellt och personligt.

Som en del av deras team får du samarbeta med kollegor från olika avdelningar och bygga starka relationer med leverantörer. Det här är en fantastisk möjlighet för dig som vill bidra till företagets framgång samtidigt som du själv växer i din yrkesroll.

Du erbjuds
- En meriterande erfarenhet på CV
- En dynamisk arbetsmiljö med fokus på innovation och hållbarhet
- Ett brett spektrum av arbetsuppgifter inom inköp

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Lägga in saknade avtal i avtalshanteringssystem (Arcus SCM)
* Genomföra inköp av produkter och tjänster enligt företagets behov och strategier.
* Kontakt med leverantörer
* Gå igenom fysiska avtal och sortera dessa efter vilka som är giltiga och inte.


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av att ha jobbat med inköp
- Har en avslutad eftergymnasial utbildning inom relevant inriktning, exempelvis ekonomi, logistik och/eller inköp.
- Har goda kunskaper i Officepaketet.
- Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Har goda Office paketet kunskaper, då man tex kommer använda excel

Det är meriterande om du har
- Har tidigare erfarenhet inom SAP.
- Har god teknisk kunskap och intresse
- Har intresse för hela kedjan i ett tillverkande företag, från offert till leverans

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Stresstolerant
- Ordningsam
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 januari 2025
  • Ansök senast: 3 februari 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


2 januari 2025

Inköpare

Inköpare

31 december 2024

Category Lead

Category Lead

30 december 2024

27 december 2024