Inköpare till framtida uppdrag i Uppsala

Inköpare till framtida uppdrag i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Söker du efter ett jobb där du får möjlighet till utmaningar och vara en idéspruta till förbättringsförslag? Är du dessutom en person som gillar att arbeta i högt tempo med flera varierande uppgifter samt har erfarenhet av inköp? Då är vi intresserade av att höra mer från just dig. Vi söker just nu efter en inköpare för framtida uppdrag. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som inköpare kommer du arbeta till stor del administrativt och hantera inköp inom företaget samt arbeta med rutin- och processförbättring inom inköpsområdet. Du kommer även att hitta och utvärdera nya leverantörer. I rollen som inköpare innefattar även ett tätt samarbete med övriga kollegor i både gruppen och avdelningen. 

Arbetstider
Rollen är på heltid, dagtid måndag – fredag. 

Kvalifikationer
Vi ser att du har en högskoleutbildning inriktad mot exempelvis inköp samt tidigare arbetslivserfarenhet av rollen som inköpare. Som person ser vi att du är initiativtagande och inte rädd för att ta dig an utmaningar. Vi ser att du har en hög samarbets- och kommunikationsförmåga samt goda språkkunskaper i både svenska och engelska. Vidare ser vi att du är flexibel i ditt arbete då rollen innebär en brett arbete med flera olika arbetsuppgifter. 

Ansökan
Urval sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag! 


För information: Natalie Rylander I Junior Konsultchef I natalie.rylander@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 december 2021
  • Ansök senast: 31 december 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Inköps och e-handelsexpert

Inköps och e-handelsexpert

22 november 2024

Sourcing Manager Software

Sourcing Manager Software

22 november 2024

22 november 2024

21 november 2024