OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ansvarsområden
I
rollen som inköpare ansvarar du att leverans från leverantör sker i rätt kvalitet, kvantitet och dokumentation. Affärssystemet ERP ska vara uppdaterat med senast tillgängliga information om leveransläget. Du bevakar och kommunicerar leverantörens POF och säkerställer att bakomliggande data är korrekt. Som inköpare agerar du på förseningar, problem, beteende på radnivå, och lyfter till leverantör. Du ingår i team kring leverantörer och har stöd av inköpschef som är ytterst ansvarig för leverantör.
Vi söker dig med..
en bakgrund av relevanta studier inom ekonomi, juridik eller
tex logistik. Högt meriterande är relevant tidigare yrkeserfarenhet
Vad
får du?
Du får en ovärderlig möjlighet att samla erfarenhet och kunskap i en spännande global organisation. Under din anställning är du till en början anställd som konsult, och har ett extra stöd av din konsultchef från Framtiden AB.
Om Framtiden AB
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering,
vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa
människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att
rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i
Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara
anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli
anställd direkt hos vår kund.
Rekryteringsprocess
Urval
Intervju
Referenstagning
Säkerhetsprövning
Villkor
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Linköping
Arbetstider: Dagtid
Omfattning: Heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996