OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss: Vi på AuxiliRec är drivna och fokuserade på att utveckla företagandet i Sverige. Med lång erfarenhet från olika områden och branscher har vi kunskapen om hur man bygger upp ett företag från noll till topp och vi finns här för att utveckla ert företag precis enligt era önskemål och det ni behöver.
I vår personalstyrka har vi bland allt från välutbildade och erfarna ekonomer, jurister, till säljare som hjälper andra företag att växa.
Om tjänsten:
AuxiliRec AB söker för kunds räkning dig som vill utvecklas i en roll som inköpare. Den här rekryteringsprocessen hanteras av AuxiliRec AB.
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning.
Du kommer vara anställd av AuxiliRec AB och arbeta som konsult hos kunden.
Arbetsuppgifter:
Vi söker dig som har erfarenhet av arbete inom inköp och logistik. Du är noggrann, serviceminded och är en lagspelare som bidrar med engagemang, öppenhet och din kompetens. Det viktigt att du kan svenska och engelska i tal och skrift.
Du känner dig som en person som trivs i en miljö där det oavbrutet händer saker. Du stimuleras också av att vara på ett företag som har högt i tak, där vi tillsammans skapar
en arbetsplats där arbetsglädje, engagemang och intresse att utvecklas är viktiga delar.
Vi söker dig som:
· Har eftergymnasial utbildning med inriktning mot inköp och/eller ekonomi
· Behärskar Officepaketet, specifikt Excel
· Har kunskaper i /om affärssystem
· Förståelse för grundläggande avtalsvillkor
Omfattning: Heltid
Placering: Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av AuxiliRec AB alla frågor rörande tjänsten hanteras av AuxiliRec AB.
Vi går igenom urvalet och håller intervjuer löpande