OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ett internationellt bolag i Lund söker nu efter dig som kan komplettera en av deras inköpsteam!
Om tjänsten
Du kommer att arbeta proaktivt för att säkerställa att produkterna finns tillgängliga när kunderna efterfrågar dem. Du kommer arbeta koordinerande och planerande för att se till så att ordrar & leveranser flyter på som de ska. Du kommer att övervaka material tillgängligheten och även lagerhantering. Du analyserar och övervakar KPI. Samtidigt så jobbar du med övriga administrativa uppgifter relaterat till inköp.
Vem söker vi?
För denna rollen så söker vi efter dig som har en högre utbildning inom inköp, supply chain eller liknande. Har du tidigare arbetat i en liknande roll är detta meriterande men inget krav. Det är grymt om du är van vid att jobba i olika affärssystem och grymmast är det om du har erfarenhet av ERP-system. Utöver detta så kommunicerar du obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift.
Rätt person för denna rollen är självgående och initiativtagande. Du beskriver dig själv som en problemlösare och är inte rädd för att ta tjuren i hornen för att lösa det aktuella problemet.
Anställning
Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start i början av hösten. Du kommer initialt bli anställd på 6 månader som konsult hos Gigstep, men med ambitionen att konsultuppdraget ska leda till en anställning direkt hos företaget. Uppdraget är placerat på företagets kontor i Lund och arbetstiderna är vanliga kontorstider.