Inköpare till kommande uppdrag

Inköpare till kommande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Om företaget
Varför ska du välja Clockwork?
Som anställd på Clockwork har du möjligheten att utvidga ditt nätverk och få bra arbetslivserfarenheter för din fortsatta karriär. Många av våra uppdrag erbjuder möjlighet till förlängning hos våra kunder. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.

För oss är gemenskap och uppskattning viktigt, därför får du en nära och personlig kontakt med din Konsultchef.

Dina arbetsuppgifter
Vi söker Inköpare till kommande uppdrag hos våra kunder i Avesta med omnejd. Som operativ inköpare ansvarar du för att säkerhetsställa effektiva leveranser av material och tjänster till produktionen. Arbetet innebär dagliga kontakter med leverantörer och ett nära samarbete med kollegor inom planeringen och produktionen. Som inköpare ser vi att du behärskar samtliga steg i inköpsprocessen. Registrering av inköp, leveransbevakning, materialplanering och avvikelsehantering är viktiga delar i din roll.

Din profil
Tjänsten som inköpare innebär att du har en stor och varierande kontaktyta med många människor, både externt/ internt och även internationellt. Därför ser vi att du som person är utåtriktad, kommunikativ (svenska och engelska) och trivs i en social miljö. Vidare är du en strukturerad och noggrann person med god samarbetsförmåga samtidigt som du har lätt för att ta egna beslut, samt har förmågan att se saker ur olika perspektiv. För att passa in i rollen är du även affärsmässig, driven och har lätt för att se möjligheter.

Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning helst inom ekonomi, logistik, inköp eller har tidigare arbetslivserfarenhet som vi ser som likvärdig. Har du även tidigare erfarenhet av administration eller vana av att jobba i stora affärssystem ser vi det som meriterande.


Ansökan
Urval pågår löpande, så sök redan idag!
Om du har frågor kring processen får du gärna höra av dig till Julia Lindström via e-post julia.lindstrom@clwork.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson

Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback

Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback

Angelica Carlsson

Helena Lundqvist Cabrera

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2022
  • Ansök senast: 28 januari 2022

Besöksadress

Stigaregatan 7, Falun
None

Postadress

Stigaregatan 7
Falun, 79160

Liknande jobb


24 november 2024

Inköps och e-handelsexpert

Inköps och e-handelsexpert

22 november 2024

Sourcing Manager Software

Sourcing Manager Software

22 november 2024

22 november 2024