Inköpare till multinationellt bolag

Inköpare till multinationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Var med och påverka säkerheten på världens alla flygplatser. Som inköpare är du delaktig i alla projekt, världen över.


DINA ARBETSUPPGIFTER
Som inköpare kommer du vara med i projekten och tillsammans med ingenjörerna ta fram specifikationer på vad som ska inhandlas. Du använder ett befintligt kontaktnät av leverantörer men är samtidigt inte främmande för att hitta nya för att nå den bästa leveransen till det bästa priset.
Du koordinerar så att leveranserna kommer dit de ska när de ska tillsammans med leverantören. Helt enkelt så ansvarar du för hela inköpskedjan gällande alla former av inköp.

OM FÖRETAGET
Vår kund är verksam inom flygplatssäkerhet. De har kontor i Linköping, Göteborg och i USA. Resor till de olika kontoren och till leverantörer kommer att förekomma i tjänsten.
Mer information om vår kund ges vid en intervju.

DIN PROFIL
Du är en ansvarstagande person som kan driva dig själv framåt. Du har inga problem med att jobba självständigt eller för den delen i grupp. Du är bekväm i förhandlingssituationer och är nyfiken.

Troligt är att du har en högskoleexamen eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
Svenska och engelska behärskar du flytande, du rapporterar till din chef i USA. Övriga språkkunskaper är meriterande.
Du har förmågan att kunna läsa och förstå ritningar för att få fram vad som skall köpas in.
Du har goda datorkunskaper framför allt i Officepaketet.


OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

VILLKOR


Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Linköping
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: Heltid

Ansökningar behandlas löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2022
  • Ansök senast: 11 februari 2022

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Inköps och e-handelsexpert

Inköps och e-handelsexpert

22 november 2024

Sourcing Manager Software

Sourcing Manager Software

22 november 2024

22 november 2024

21 november 2024