OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Vill du arbeta i en dynamisk miljö i ett snabbväxande företag som genomsyras av stark entreprenörsanda där du kan vara med att påverka, utveckla och bidra?
Nu söker Nöjesresan.se en inköpare till deras kontor mitt i centrala Stockholm. Du kommer ha en självständig roll med helhetsansvar att koordinera inköp av evenemang och biljetter i hela världen. Som inköpare på Nöjesresan.se har du en självständig roll där du arbetar med att koordinera och planera inköp av kommande evenemang.
Nöjesresan.se är en expanderande researrangör med fokus på nöjesresor inom Europa. Med sina nischade paketresor - alltifrån motorresor, konsertresor, musikalresor och fotbollsresor ute i Europa - är Nöjesresan.se en ledande aktör som erbjuder Sveriges bredaste utbud. Nöjesresan.se's kontor och resebutik är beläget i ljusa och öppna lokaler vid Tegnérlunden i centrala Stockholm.
Arbetsuppgifter:
Dina huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter innefattar:
• Inköp av biljetter
• Koordinering av inköpta biljetter
• Uppdatering av hemsidan
• Prissättning
• Administrativa uppgifter
Då rollen är ny kommer du att kunna vara med att utveckla din roll på bästa sätt och vara med att bidra till avdelningens arbete med biljett- och evenemangsläpp genom att komma med idéer och förslag för nya rutiner, processer och förbättringsåtgärder.
Din bakgrund:
Kvalifikationer:
Vi söker dig som antingen har studerat inköp alt. Turism / event eller har erfarenhet av liknande inköpsroller från nöjes- och evenemangsbranschen. Vi tror även att du har ett genuint intresse för sport- eller musik och att du har en stor passion för nöjesresor. Vi ser gärna att du även ha en stor vana från tidigare roller att självständigt driva ditt arbete framåt på ett kreativt och prestigelöst sätt. God datorvana är ett krav.
Personliga egenskaper:
För att trivas i rollen tror vi att du är glad och positiv till din person. Då du hanterar stora volymer av data är det väldigt viktigt att du har en förmåga att arbeta noggrant, strukturerat och effektivt med en god och lättsam attityd. Du har ett prestigelöst sätt gentemot andra och värderar teamarbete högt. Du vill utveckla och bidra och ser fram emot att göra detta tillsammans med dina 9 kollegor i ett expansivt företag där det råder högt tempo, positiv teamkänsla och hårt jobb. Du är van att arbeta kreativt och självständigt och tar dig an nya utmaningar med ett leende på läpparna.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till rekryteringskonsult Anna Kalzén på telefonnummer 0700-905 491 eller anna.kalzen@avanzera.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg