OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är du en kunnig inköpare med kunskaper inom produktion och teknik? Har du högt affärsfokus och önskar utvecklas i en spännande organisation? Då har vi möjligheten för dig här.
Norwesco behöver nu utöka sitt team med en erfaren inköpare som även har en stöttande roll inom produktfrågor. I rollen kommer du att i samarbete med inköpschefen svara för förhandlingar med och avtal från leverantörer av produkter och tjänster till produktionen samt handelsvaror. Du arbetar aktivt för att optimera lagervärdet, du följer och upprättar årliga KPI: er samt svarar för att produktionen har alla detaljer tillgängliga för att hålla produktionen i gång. I din roll ingår även att kontrollera inkommande komponentfakturor samt attestera och registrera dessa. Du kommer att stötta upp med teknisk produktkunskap med intern och extern support samt en del administration rörande detta.
Detta är rekrytering direkt till Norwesco. Start är omgående eller enligt överenskommelse och du arbetar på plats på huvudkontoret i Täby.
Om företaget
I över 80 år har Norwesco utvecklat, producerat och marknadsfört elsäkerhetsprodukter av hög kvalitet med smarta lösningar för installatör och slutanvändare. Produktion sker vid deras anläggning i Öregrund. Här arbetar ett rutinerat team med att för hand montera, syna och testa produkterna. Norwesco är ett svenskt företag och ägs av Lagercrantz Group.
Mer information hittar du här: https://www.norwesco.se/sv/
Din profil
Vi söker dig som har flerårig tidigare erfarenhet som inköpare i liknande roller. Du har en hög teknisk kunskap och tidigare erfarenhet från industri. Det är meriterande med relevant eftergymnasial utbildning men inte ett krav. Du har god systemvana från Visma samt Excel. Vi ser gärna att du har en hög teknisk förståelse och det är en fördel med tidigare arbetslivserfarenhet från produktion. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat samt har en god kommunikativ förmåga.
Som person vill vi att du är strukturerad, noggrann samt flexibel och förändringsbenägen. Du uppskattar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften och många kontaktytor. Det är självklart för dig att ta ett stort individuellt ansvar och driva dina arbetsuppgifter självständigt. Vidare är du ordningsam, analytisk och har ett sinne för affären. Du har en öppen och rak kommunikation samt är ödmjuk och prestigelös i din natur.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson