Inköpare till OneMed i Malmö

Inköpare till OneMed i Malmö

Arbetsbeskrivning

Vill du utvecklas på Sveriges ledande partner till hälso- och sjukvården? Nu har du chansen att bli en del av OneMed och vara med på deras tillväxtresa! För att lyckas väl i rollen ser vi att du är ansvarstagande, kommunikativ och självgående. Stämmer detta in på dig? Missa inte chansen, sök tjänsten redan idag då vi tillämpar löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
OneMed är Norra Europas ledande partner till hälso- och sjukvården, med ett heltäckande sortiment inom medicinsk förbrukningsmateriel samt verksamhetsförbättrande tjänster och stödsystem. Företaget erbjuder sina kunder en helhetslösning och kan genom en nära dialog vara en samarbetspartner som förstår hälso- och sjukvårdens behov.

Du kommer tillhöra affärsteamet Government Defense Medical Equipment, som mestadels inriktar sig på Medical Technical Equipment. I teamet är det viktigt med ett bra samarbete i form av att man hjälps åt att lösa de uppgifter som åligger en och att man tar ett stort ägandeskap över sina ansvarsområden. Därför ser vi att du är en lagspelare, ansvarstagande och utöver det kommunikativ då rollen innebär mycket kommunikation med leverantörer via telefon och mejl. Det är initialt ett konsultuppdrag på sex månader, därefter finns det goda möjligheter att bli direktanställd av OneMed med förutsättning att ni trivs med varandra.

Du erbjuds
- En chans att visa vad du går för inom en internationell organisation med utvecklingsmöjligheter inom företaget
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Samla in data från berörda leverantörer
* Organisera insamlad data inom OneMed´s system
* Kommunikation med leverantörer gällande insamlad data
* Underhåll av leverantörer och leverantörsdata samt priser och avtal
* Distribuera insamlad data till berörda steakholders inom OneMed
* Analysarbete i form av ekonomiska- och affärsstrategiska analyser


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av inköp och liknande arbetsuppgifter sedan tidigare
- Har god datorvana, framför allt av Excel
- Flytande i svenska och engelska
- Har B-körkort (det kan förekomma resor i tjänsten på lång sikt)

Det är meriterande om du har
- Utbildning inom inköp, supply chain eller liknande
- Erfarenhet av affärssystemet Jeeves
- Har sjukvårdsbakgrund inom Medicinteknik

I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser. Vi söker dig som är ansvarstagande, kommunikativ och självgående. Du har även en analytisk förmåga och har lätt för att samarbeta med andra. Du är också initiativtagande och nyfiken i form av att du aktivt söker svaren på de arbetsuppgifter som du ansvarar för.

Övrig information
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Placering: Västra Hamnen, Malmö
- Arbetstider: Kontorstider
- Om uppdraget: Avtal skrivs initialt på sex månader och med förutsättning att ni trivs med varandra blir du direktanställd av OneMed därefter
- För denna process krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Blir din ansökan aktuell kommer vi uppmana dig att fylla i den blankett som du finner här och skicka till registerutdrag@polisen.se eller med post till Rikspolisstyrelsen, Box 757, 981 27 Kiruna. Öppna inte detta kuvert. Detta öppnar vi i samband med ett erbjudande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om OneMed här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2023
  • Ansök senast: 14 november 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


24 november 2024

Inköps och e-handelsexpert

Inköps och e-handelsexpert

22 november 2024

Sourcing Manager Software

Sourcing Manager Software

22 november 2024

22 november 2024