Inköpare till vår kund i Vårgårda

Inköpare till vår kund i Vårgårda

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Som inköpare arbetar du med att säkerställa att sortiment, aktivitet och produktinformation vårdas i systemen enligt gällande tidsplaner.

Ansvarsområden
Du kommer vara med och stötta kollegorna på indirekt inköp i det dagliga arbetet och assistera dina kollegor men också  driva egna upphandlingar, förhandlingar och uppföljningar. Du kommer att koordinera samarbetet med andra interna funktioner, sköta kommunikationen med leverantörer och ansvara för artikel – och leverantörsadministration, prislistor och leveransavvikelser.

För att trivas i rollen tror vi att du gillar att driva ditt eget arbete framåt och har förmågan att arbeta lösningsfokuserat. 
Då du har många kontaktytor i det dagliga arbetet så tror vi att du trivs i samarbete med andra och har en god kommunikativ förmåga. 

Arbetstider
Heltid, 40 timmar/vecka, Dagtid

Kvalifikationer
Avslutad eftergymnasial utbildning, meriterande om det är inom ekonomi, logistik eller inköp

Erfarenhet av som inköpsassistent eller operativ inköpare med minst 3 års erfarenhet.

Meriterande med erfarenhet från Indirekt inköp

God system- och datorvana.

Meriterande om du har god kunskap i Excel

Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska

Erfarenhet
Krävs

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2019-03-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Vid frågor om uppdraget kontakta konsultchef, Åsa Lindwall, asa.lindwall@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2020
  • Ansök senast: 29 mars 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


30 november 2024

29 november 2024