Inköpare/kundorderhandläggare på deltid

Inköpare/kundorderhandläggare på deltid

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vår kund är i en spännande expansiv fas och ska utöka sitt team med en Inköp och kundorderhandläggare. I rollen kommer du att hantera och ansvara både för löpande inköp av produkter från leverantörer och för kundorderhantering till distributörer och slutkunder. Då företaget är under fortsatt utveckling kommer du även att vara inkluderat i arbetet att bygga upp och skapa rutiner, arbetssätt och verktyg för en enkel och effektiv kundorder- och inköpshantering.

Vem är du?
• Du har en fullständig gymnasieutbildning.
• Du behärskar svenska och engelska utmärkt i både tal och skrift.
• Du har minst 3 års erfarenhet av kundorderhantering och/eller inköp.
• Du har jobbat i något affärssystem med kundorder och/eller inköp.
• Det är meriterande om du har jobbat med medicintekniska produkter.

Som person söker vi dig som har ett starkt driv och vill utvecklas tillsammans med vår kund. Du trivs lika bra med självständiga arbetsuppgifter som med teamarbete och är kommunikativt lagd. För att trivas tror vi att du är lösningsfokuserad, initiativtagande och ser positivt på nya möjligheter. I och med att företaget är i en expansiv utvecklingsfas kan även andra administrativa arbetsuppgifter komma att bli aktuella och vi tror att du är flexibel och värderar gemensamma målsättningar och resultat.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Övrig information
Tjänsten är ett konsultuppdrag för ett långsiktigt behov där det för rätt person finns mycket goda möjligheter till överrekrytering. Initialt är uppdraget på deltid med omfattningen 50% för hela 2021, därefter är planeras tjänsten att uppgå till heltid. Start är så snart som möjligt och urval och intervjuer sker löpande. Företaget är placerat i Solna.

Vi tar endast emot ansökningar via annonsen. Varmt välkommen att ansöka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2021
  • Ansök senast: 27 januari 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Inköps och e-handelsexpert

Inköps och e-handelsexpert

22 november 2024

Sourcing Manager Software

Sourcing Manager Software

22 november 2024

22 november 2024

21 november 2024