Inköpare/logistikansvarig för uppdrag hos SafetyRespect AB

Arbetsbeskrivning

Inköps- logistikansvarig till SafetyRespect
Nu söker vi en Inköps- logistikansvarig för ett längre uppdrag hos SafetyRespect i Östersund. Uppdraget förväntas påbörjas så snart som möjligt och kommer att på gå till och med mars 2023.

Beskrivning:
Som Inköps- logistikansvarig kan dina arbetsuppgifter bestå av:
  Planera/genomföra order och inköp 
Hantera/balansera lagernivåer
Avvikelsehantering material/produktion/distribution
Utveckling och förbättringar av processer och rutiner
Övervakning av att flödessystem/processer fungerar effektivt.
Uppföljning/rapportering av befintligt lager
Beräkningar av lageryta/materialförsörjning/produktion/lagerhållning/ transportsystem och distribution

Andra arbetsuppgifter kan förekomma.

Kvalifikationer:
Vi söker dig som har:
Högskoleutbildning eller likvärdig utbildning och tre års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
Goda kunskaper inom Inköp/materialhantering/processer/flöden
Goda kunskaper om fraktoptimering/planering/distribution
Goda kunskaper i Engelska, Svenska Tal Skrift.
Du är en driven person som tycker om att ta initiativ och få saker att hända. Du är prestigelös och flexibel, har lätt för att kommunicera och förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer. Du är noggrann, strukturerad och analyserande.
 
Anställningsform:
Visstid.
Sysselsättningsgrad:
Deltid 50-70%
Arbetstid och lön:
Dagtid och månadslön
Övrig information:
Urvalsarbetet kommer att ske löpande varför vi rekommenderar att du gör din ansökan snarast möjligt.

Välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Jämtland AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2021
  • Ansök senast: 17 december 2021

Liknande jobb


26 november 2024

25 november 2024

25 november 2024