OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbeskrivning
Vi söker vi nu för rekrytering till vår kund, Elementum eco AB i Bollebygd, Dig som vill arbeta med logistik, planering och inköp. Elementum eco AB erbjuder ett brett sortiment av oorganiska prefabricerade byggelement till byggindustrin och är specialister på tillverkning av vägg- och takelement. Verksamheten befinner sig i en expansiv fas och vi söker nu en lagspelare som kompletterar en driven och målinriktad arbetsgrupp.
Arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill ha ett administrativt arbete med ansvar för inköp, logistik och planering. Dina främsta arbetsuppgifter är:
- Inköp
- Projektplanering
- Produktionsberedning
- Leveransplanering
- Fraktbokningar och frakthandlingar
- Distribution av mottagningskontroller
Verksamheten befinner sig i en expansiv fas och vi söker nu en ny lagspelare som kompletterar en driven och målinriktad arbetsgrupp. Vi kommer att erbjuda Dig som söker ett flexibelt arbete där dina kunskaper inom inköp, logistik och planering är viktiga för verksamhetens och företagets fortsatta utveckling.
Arbetstiden är förlagd under dagtid, måndag till fredag med en hög grad av flexibilitet men i proportion till vad verksamheten tillåter
Personliga egenskaper
Vi söker dig som kan hantera ett varierande arbetstempo med bibehållen kvalité. Som person är du strukturerad, målinriktad och har vanan av att arbeta i en levande och händelsestyrd miljö. Du tar gärna egna initiativ för att lösa förekommande uppgifter och utmaningar. Vidare ser vi att du trivs i en administrativ roll där detaljer och noggrannhet är viktiga egenskaper för att lyckas. Vi förväntar oss att du är prestigelös och värnar om samarbete, rent generellt så fäster vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Som person har du en positiv inställning och är lösningsorienterad där problem betraktas som utmaningar.
Utbildning & kompetenser:
- Svenska & Engelska, i tal o skrift
- Goda datorkunskaper
- Mycket goda kunskaper i Excel
Vi söker dig som kan starta omgående eller senast den 1/1-2022. Tjänsten inleds med 6 månaders provanställning.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För frågor, vänligen vänd er till ansvarig rekryterare på Uniflex bemanning: Anna.lovqvist@uniflex.se
Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se
Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström