Inköp/order assistant

Arbetsbeskrivning

Yawa International AB uppstaratad år 2008 och utveckla olika affärslösningar mellan kina och sverige inom rese, ekonomi samt logistik bransch.
Nu har bolaget fått tre avtal med större kinesiska bolag för ett samarbete för att utveckla airbnb logi, varor och tjänster import & export.
Därför behöver vi anställa ni som kan ta hand om inköp och order , det kan innebär varor inköp samt rese, logi och logistik inköp. I ju med bolaget har mest kinesiska kunder och samarbetare, kräver vi dig kunna behärska kinesiska språket. Erfarneht att arbeta i ett svenskt bolag är ett merit.


Arbetsuppgifter:
• Ansvar för löpande inköp och transportbokningar
• Kontakt med såväl olika leverantörer som transportbolag
• Hantera kontakt med kunder för att säkerställa ett optimalt varuflöde
• Ansvar för artikelregister
• Hantera bevakning, rapportering och uppföljning 
• Bokning av resa


Om dig:
Du är en högst servicemedveten person som alltid strävar efter bästa möjliga resultat. Du är noggrann, kommunikativ och har en hög koordinerande förmåga. Du har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och ser till att inte sitta sysslolös.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: YAWA INTERNATIONAL AB Skärholmen
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2020
  • Ansök senast: 24 mars 2020

Postadress

Måsholmstorget 3
Skärholmen, 12748

Liknande jobb


Demand Planner

Demand Planner

21 november 2024

26 september 2024

Operation Assistant

18 september 2024

Sälj- och kontorskoordinator

9 september 2024