OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
KEBACK AB är ett utvecklat grossist och importföretag för specialtillverkade promotionprodukter inom företagsprofilering.
Företaget är redan etablerat i Europa och Asien.
Mer information om företaget finns på www.keback.se
Föra att klara en vidare expansionen företaget befinner sig i kommer vi att utöka antalet anställda under året men behöver per omgående besätta följande tjänst.
INKÖP/ORDER/KUNDSERVICE
Som anställd i företaget blir din huvuduppgift att bearbeta och utveckla såväl nya som befintliga affärsrelationer.Planera och koordinera, förhandla med leverantörer, sammanställa förfrågningsmaterial och mycket annat som tillhör tjänsten.
Din naturliga arbetsplats blir därför på kontoret i Halmstad
Kvalifikationer
Arbetet kräver målmedvetenhet och förmåga till analys och problemlösning, som kännetecknas av nytänkande.
En god administrativ förmåga, goda kunskaper i data och engelska är viktiga förutsättningar.
Rollen kan innefatta resa för att besöka mässor, återförsäljare och övriga kundobjekt.
Vi ser gärna att du har god organisationsförmåga, kunna uttrycka dig i tal och skrift.Du skall vara affärsmässig, ha hög integritet, vara övertygande och lyhörd i ditt arbetssätt.
Du kanske redan idag arbetar med liknande uppgifter men vill gå vidare och utvecklas genom nya utmaningar.Det viktigaste är att du har sinne för gott affärsmannaskap och en stark vilja att göra goda affärer och att arbeta långsiktigt.
Din skriftliga ansökan vill vi ha senast den 30 maj 2008 till:
KEBACK AB, Box 7108, 300 07 HALMSTAD
Kontaktpersoner på detta företaget
Evert Grahn
035-162701