OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Thermod AB tillverkar och distribuerar dörrar, portar samt fönster på den skandinaviska och östeuropeiska marknaden.Vi har vårt huvudkontor i Klässbol med försäljning, inköp och produktutveckling.Vår produktionsenhet ligger i Polen.Vi är marknadsledande inom vårt segment och växer kontinuerligt.Välkommen att läsa mer på thermod.se Du kommer att ansvara för inköps- och logistikplaneringen för Thermods produkter till och från produktionsenheten i Polen. I rollen kommer du att planera de dagliga inköpen av råmaterial från företagets befintliga leverantörer.Logistikplaneringen kommer att avse planering och beställning av transporter för företagets in- och utleveranser. Vi söker dig som gärna har speditions- och/eller inköpsvana.Vidare har du kunskaper i Officepaketet samt erfarenhet av ett större affärssystem.Du ska ha goda kunskaper i engelska då du kommer att ha daglig kontakt med kollegorna i Polen.Tyska är meriterande.Vi kommer att sätta stor vikt vid dina personliga egenskaper såsom; affärsmässighet, strukturerad, flexibel samt samarbetsförmåga. I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco.Mer information samt hur du söker till tjänsten finner du på adecco.se.Sista ansökningsdag är 15 maj.Adecco är auktoriserat.