OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning
Vår kund söker en duktig Inköps-Order administratör.
Du kommer arbeta inom båda områdena, ca 50% med varje. Ett mycket spännande och omväxlande arbete för rätt person.
Till en början lite enklare uppgifter vars svårighetsgrad ökar allt eftersom du lär dig.
Arbetsuppgifter
Registrera orderbekräftelser
Arbetamed/hantera prognoser
Kontakt med leverantörer
Intern kontakt med Huvudlager/Centrallager
Administrera kundorder
Allmänna inköps och orderadministrativa uppgifter
Arbeta i excel och Dynamics AX 2012
Dagliga kundkontakter via mail eller telefon
Kvalifikationer
Duktig administratör
Självgående
Noggrann
Van att "få saker gjorda"
Bra på engelska i tal o skrift
Tala och skriva svenska obehindrat
Villkor
Avtals o marknadsmässig lön. Du blir uthyrd av Q under 6 månader och sedan tillsvidareanställd av kund om du uppfyller kraven.
Sök nu!!
Vi behöver dig omgående
Har du frågor så ring gärna Henrik Nitz 070-160 20 91
Q är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och medlem i branschorganisationen Almega Kompetensföretagen samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Nitz
019-760 20 91
Henrik Nitz
10-760 20 91
Henrik Nitz
070-160 20 91
Henrik Nitz VD
070-160 20 91
Henrik Nitz
019-7602091
Henrik Nitz
070-1602091
Henrik Nitz
0701-1602091
Sara Löfgren
013-470 39 05