OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en inköpsadministratör till ett kundföretag i norrort. Företaget arbetar med att designa och tillverka komponenter till telecomindustrin. Tjänsten som inköpsadministratör innebär att du kommer ansvara för att planera så att material alltid finns tillgängligt för lager och produktionen. Artiklarna som avses finns i systemet som köp- och säljartiklar samt är artiklar som ingår i produktstrukturer. Du ska registrera och bevaka inköp samt vara kontaktperson angående inköpsfrågor mot leverantör. Du kommer att ha befogenhet att beställa mot fastställd prognos och kundorder. För tjänsten krävs gymnaseutbildning, kunskaper i MS Office samt vana av inköpshantering. Det är meriterande om du har vana av att arbeta i MPS- och affärssystem samt EDI-hantering. Det är viktigt att du har god engelska i såväl tal som skrift. Som person är du noggrann, självständig och stresstålig samt har lätt för att samarbeta. Vi kommer löpande kalla till intervju så skicka din ansökan snarast möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719