OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en inköpsadministratör till en av våra kunder i Stockholm. Du kommer att tillhöra deras inköpsavdelning som ansvarar för inköp av IT relaterade produkter, system och tjänster. Denna avdelning har nu fått ett utökat ansvar för att hantera samtliga av bolagets konsulter och det är här din roll kommer in. Du kommer att ansvara för hela administrationsprocessen vid inköp av konsulter, från utskick av förfrågan, skrivandet av avropsavtal till att stödja avstämning av ekonomiskt utfall. Du kommer även att få vara med och utforma rutiner och skapa en fungerande och effektiv struktur. Arbetet ställer höga krav på social förmåga då det innebär många kontakter med både intern personal och med externa leverantörer. Detta är en perfekt tjänst för dig som gillar administration samt att arbeta i en organisation i högt tempo där det ständigt händer saker. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag som sträcker sig fr.o.m. snarast och fram till 31 dec 2009. Omfattningen är heltid och uppdraget är ett bemanningsuppdrag. Din arbetsplats finner du därmed hos kunden som har lokaler i centrala Stockholm. Vi söker dig som är högskoleutbildad och i början av din karriär. Här får du möjlighet att skaffa dig värdefull erfarenhet i en spännande och varierande tjänst. Som person är du positiv, noggrann och ansvarstagande, du är en duktig administratör och drivande i ditt arbete. Du tycker om kontakten med andra människor och gillar att arbeta med många olika uppgifter parallellt . Du har även lätt för att utrycka dig skriftligt samt en god datorvana. Ansöker gör du enklast genom att ladda upp ditt CV på vår hemsida, www.studentconsulting.se, och glöm inte att motivera varför just du är rätt person för tjänsten! StudentConsulting är ett av Nordens ledande bemanningsföretag specialiserat på studenter, akademiker och unga i karriären. Genom oss får du chansen att jobba för Sveriges och Norges största och mest spännande företag.