OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT.Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher.Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare.Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.Vi söker en inköpsadministratör till ett internationellt teknikföretag beläget i Huddinge.Du kommer att arbeta i en grupp på fyra personer.[ [ Tjänsten [Uppdraget är på heltid, start december[till mars (ev.med möjlighet till förlängning). .orderregistrering .produktionsplanering .kontakt med lager och leverantörer .leveransbevakning [ [ För att passa i tjänsten som inköpsadministratör vill vi att du har följande bakgrund: .Gymnasiekompetens .Erfarenhet av order / inköpsadministration .Kunskaper i[SAP .Goda kunskaper i engelska [ Som person är du mycket serviceinriktad, noggrann och ansvarsfull.Du har en god förmåga att samarbeta i team och mot gemensamma mål.Det är också viktigt att du har ett proaktivt förhållningssätt.[ Om du är intresserad av tjänsten tveka inte att skicka in din ansökan omgående!Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet.Vi tar inte emot ansökan via post.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719