Inköpsadministratör

Inköpsadministratör

Arbetsbeskrivning

Vi på Future People söker en inköpssupporttill vår kund i Solna. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!
Vi söker dig som:
Vill hoppa in på ett föräldravikariat i minst 5 månader.
Avdelningen ansvarar för inköp och logistik av produkter som säljs inom konsument- och företagsmarknad. Produkterna innefattar allt från mobiltelefoner och surfplattor till TV-boxar och unika tjänstelösningar till kundens företagskunder.
Teamet arbetar i nära dialog med partners och leverantörer för att säkerställa en så smidig hantering som möjligt och dom arbetar med målsättningen att ha rätt sak, till rätt pris - vid rätt tidpunkt.

I rollen som Inköpssupport är du en viktig del av kedjan och du kommer i första hand att ansvara för uppgifter av mer administrativ karaktär.
Arbetsuppgifter
Hantera fakturor från våra leverantörer
Prisjustering i system
Orderläggning av produkter
Uppföljning

Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. Du har en stark administrativ ådra.


För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen.
Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Omfattning: 100%
Start: November minst 5 månader
Sista ansökningsdagen: 20/10
Du söker tjänsten på futurepeople.se
Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR.Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström, liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Välkommen till oss på Future People!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Future People
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2024
  • Ansök senast: 3 april 2025

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023