Inköpsadministratör för omgående start!

Arbetsbeskrivning

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Arbetsbeskrivning
För ett uthyrningsuppdrag hos internationell kund i Västerås söker vi dig som ska arbeta med orderadministration, leverantörskontakter och inköp. Arbetet är självständigt men kräver mycket gott samarbete med exempelvis kollegor, kunder och leverantörer. Omfattningen är heltid och arbetet utövas kontorstid, måndag till fredag. Uppdraget planeras starta snarats möjligt.

Vem är du?
Vi söker dig med avslutad eftergymnasial utbildning inom området. Som komplement till din utbildning har du flerårig, dokumenterad erfarenhet, av liknande arbetsuppgifter. Har du dessutom vana av förändrings och utvecklingsarbete inom ramarna för inköpsprocessen är det en stor fördel. Du är en kommunikativ, positiv och energirik person som drivs av att lösa problem samt att engagera och entusiasmera människor i din omgivning. Du uttrycker dig väl på svenska och engelska, tal såväl som skrift. Vi förutsätter att du har goda datakunskaper, kunskaper i Officepaketet och god vana av arbete i affärssystem. Kunskaper i SAP är önskvärt.

Vad kan vi erbjuda dig?
På Manpower erbjuder vi förändring, utmaningar och en massa nya intryck. Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär av försäkringar, tjänstepension osv och goda fackliga relationer. Det som skiljer är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor.

Kontaktperson
Är du den vi söker? Sök tjänsten via ansökningslänken nedan. Vi tar endast emot ansökningar via registrerat cv på www.manpower.se. För mer information om jobbet är du välkommen att kontakta Anna Edén på telefon 021-15 12 14. På grund av semester finns tyvärr ingen möjlighet till frågor under perioden 17 juli till 17 augusti. Urval och intervjuer sker löpande, annonsen kan komma att stängas innan ansökningstidens slut. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00. Välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 7 juli 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


26 november 2024

25 november 2024

25 november 2024