Inköpsadministratör, heltid- uthyrd

Arbetsbeskrivning

Information om uppdraget: Academic Work söker för kunds räkning en inköpsadministratör. Vår kund är ett företag inom fastighetsbranschen som förvaltar och utvecklar ett av Sveriges mest spännande fastighetsbestånd av stationer, kontor och verkstäder. Som inköpsadministratör hos vår kund får du möjlighet att jobba i en dynamisk miljö och de huvudsakliga arbetsuppgifterna är: Kontroll och skanning av leverantörsavtal . Administrera och registrera leverantörsavtal i vår avtalsdatabas E-avrop . Ankomstkontroll, kontering och distribution av leverantörsfakturor i vårt fakturahanteringsprogram IM . Hantering av bristfälliga fakturor, krav och räntefakturor . Löpande kontakt med leverantörer Du är minst gymnasieekonom och det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person är du pigg och framåt och kan ta egna initiativ. Du har lätt för att lära och är noggrann. Befattning: Inköpsadministratör Placering: Stockholm Avdelning: Inköpsadministration (Finans) Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Som konsult på Academic Work är du snabbare, smartare och hungrigare. Eftersom vi tillsätter löpande vill vi därför tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg

Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg

Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl

Sammanfattning

Besöksadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM

Postadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb


Servicekoordinator till Sveba Dahlen

Servicekoordinator till Sveba Dahlen

15 november 2024