OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av ekonomisk administration? Vill du jobba på ett kortare uppdrag centralt i City? Vill du även ha erfarenheter från en meriterande arbetsgivare som slår fint i ditt CV? Perido söker en person till ett företag som erbjuder rådgivning och hjälp inom affärsutveckling till andra bolag. Här erbjuds en varierande och omväxlande arbetsmiljö med möjlighet till många nya kunskaper och erfarenheter. Lokalerna är placerade mitt i centrala Stockholm. I rollen som Inköpsadministratör kommer du att verka i en mera kvalificerad administrativ roll som jobbar mycket internt. Här kommer du att ge stöd och arbeta aktivt med avtalsskrivning, analys av leverantörssamarbeten och rådande avtal samt kostnads- och effektiviseringsuppföljning gällande exempelvis samarbeten med hotell. Du kommer att hantera tjänstebilsärenden, garageplatser och vara kontaktpunkt gällande interna säkerhetsfrågor. Utöver detta kommer du att ge administrativt stöd på en internationell nivå gällande företagsförsäkring samt vara kontaktpunkt gällande interna säkerhetsfrågor. Du kommer även att få jobba med traditionell fakturering. Kravprofil - Gärna utbildning inom ekonomi/administration - Arbetslivserfarenhet som ekonomisk administratör - Erfarenhet av att arbeta med andra säkerhetsfrågor samt larm- och skalskyddsfrågor - God datorvana och lätt att sätta sig in i nya system - Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska Du är en driven och energisk person som trivs och tycker det är kul att arbeta i en aktiv miljö där man jobbar mot uppsatta mål. I ditt eget arbete är du noggrann och strukturerad och tar ansvar för dina arbetsområden och du ser heller ingen arbetsuppgift som varken för stor eller för liten. I kontakten med andra har du en förmåga att inge förtroende och skapa en relation och du tycker det är intressant med människor, särskilt med olika bakgrund och från främmande kulturer. Slutligen tycker du självfallet även det är roligt att ge god service!