Inköpsadministratör sökes för start omgående, Jakobsberg

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vill du börja ditt nya arbete omgående och bli en del av inköpsavdelning i en liten familjär organisation? Då har du din chans då vi söker en inköpsadministratör för start omgående till ett spännande företag inom dagligvaruhandeln. Detta är initialt ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund i Järfälla. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Arbetsuppgifter:
Du kommer i första hand stötta och assistera inköpsansvarig men även arbeta självständigt med dina arbetsuppgifter såsom;

- skapa inköpsordrar i affärssystemet/ERP systemet
- registrering av produkter
- uppföljning och bevakning av beställningar
- bevaka leveranser
- uppdateringar av priser
- fakturagranskning

Du kommer ha nära dialog och kontakt med andra avdelningar i syfte att bevaka varuflödet och även delta interna inköpsmöten och i vissa fall externt med leverantörer. Som inköpsadminstratör är det viktigt att du har en god förståelse för hela kedjan kring inköpsarbetet.




Din bakgrund:
Vi ser gärna att du arbetat som inköpsadministratör alt. inköpsassistent under ett par år och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Det är också viktigt att du trivs i en mindre och tätt sammansvetsad organisation. Du har goda kunskaper i Officepaketet samt är van att arbeta i ERP system. Goda kunskaper i engelska krävs också för att trivas i denna roll.

Som person är du serviceinriktad och noggrann samt att du tänker steget längre och överträffar förväntningar. Vi ser också att du är hjälpsam och stöttande med även att du har förmågan att ta egna initiativ och arbeta självständigt.

Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 28 januari 2019

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024