Inköpsadministratör som kan finska

Arbetsbeskrivning

Personal Roslagen är ett auktoriserat bemanningsföretag som är medlem i Bemanningsföretagen, Almega och Svenskt Näringsliv. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.

Vi söker en inköpsadministratör/inköpare för uthyrning till en av våra kunder i Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att vara:
- Registrering av inköpsorder/beställningar
- Följa upp order hos leverantörer
- Hantera löpande kontakter med kunder/leverantörer
- Hantera lagernivåer

Vi söker dig som har kunskap i upphandlings-, inköps- och förhandlingsprocesser. Du bör ha goda datorkunskaper samt vara kundorienterad, resultatinriktad och noggrann.

Språkkunskaper i svenska, finska och engelska är ett måste. Språkkunskaper i franska och/eller tyska är meriterande.

Ifall bägge parter samtycker kan uthyrningen komma att övergå till anställning hos vårt kundföretag efter en tid. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vart efter ansökningar inkommer, du bör därför ansöka så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karoline

Karoline Andersson

Mikaela

Hannele

Jennica

Stefan

Angelica

Stefan Palm

Angelica Hörnquist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Personal Roslagen Norrtälje
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/Tillsvidare
  • Publicerat: 31 januari 2014

Besöksadress

Hantverkaregatan 18
None

Postadress

Hantverkaregatan 18
Norrtälje, 76130

Liknande jobb


1 oktober 2024