OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personal Roslagen är ett auktoriserat bemanningsföretag som är medlem i Bemanningsföretagen, Almega och Svenskt Näringsliv. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.
Vi söker en inköpsadministratör/inköpare för uthyrning till en av våra kunder i Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att vara:
- Registrering av inköpsorder/beställningar
- Följa upp order hos leverantörer
- Hantera löpande kontakter med kunder/leverantörer
- Hantera lagernivåer
Vi söker dig som har kunskap i upphandlings-, inköps- och förhandlingsprocesser. Du bör ha goda datorkunskaper samt vara kundorienterad, resultatinriktad och noggrann.
Språkkunskaper i svenska, finska och engelska är ett måste. Språkkunskaper i franska och/eller tyska är meriterande.
Ifall bägge parter samtycker kan uthyrningen komma att övergå till anställning hos vårt kundföretag efter en tid. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vart efter ansökningar inkommer, du bör därför ansöka så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karoline
Karoline Andersson
Mikaela
Hannele
Jennica
Stefan
Angelica
Stefan Palm
Angelica Hörnquist