Inköpsadministratör till Alingsås!

Inköpsadministratör till Alingsås!

Arbetsbeskrivning

För dig med administrativ erfarenhet och intresse för inköp finns nu en öppning hos vår kund i Alingsås! Hos vår kund tillhör du ett bolag som arbetar med helhetslösningar inom IT-driftsättning. Rollen innebär administrativt arbete med enklare inköpsuppgifter och vi ser således att du har bakgrund och intresse inom området. Välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett bolag som arbetar med helhetslösningar inom IT-driftsättning. Som inköpsadministratör kommer du tillhöra ett team om 9 personer som arbetar inom inköp med olika erfarenhetsnivåer. Inledningsvis kommer du erbjudas uppstart av tjänsten på deras kontor för att därefter ha möjlighet att arbeta på distans och från kontoret. Vidare är detta ett konsultuppdrag med start omgående som pågår till början av september.

Du erbjuds

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs med om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
* Sköta leveransuppföljning, kontering samt bokföring på lagda inköp orders.
* Administrera inköps order på förvalda värden.
* Hantera reklamationer från kund kopplat till garantiärenden.
* Granska leverantörsfakturor och konteringar.

VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete inkluderande ekonomi/ inköp.
* Har mycket goda kunskaper i Office-paketet.
* Har mycket goda kunskaper i svenska då arbetet sker på detta språk.

Det är starkt meriterande om du:


* Har mycket goda kunskaper i SAP
* Har tidigare erfarenhet av IT-bolag.


Som person är du:


* Strukturerad
* Noggrann
* Ansvarstagande


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid tom början av september
* Placering: Alingsås
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 april 2021
  • Ansök senast: 13 maj 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023