OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ValueOne söker en inköpsadministratör för ett konsultuppdrag hos vår kund i Jönköping. Uppdraget ska tillsättas snarast och beräknas pågå till sommaren 2022 med möjligheter till tillsvidareanställning.
Om rollen
Uppdraget innebär att du ska arbeta med administrativa uppgifter på företagets inköpsavdelning.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Frisläppande av inköpsorder mot leverantörer. Prisuppdatering. Leveransbevakning och godsmottagning.Granskning och administration av leverantörsfakturorReklamationshantering
Erfarenhet och kompetens
Till uppdraget söker vi dig som har tidigare erfarenhet av liknande uppgifter, gärna från tillverkande industri. Du bör ha god datorvana och vana från att arbeta i ERP-system. Du har lätt för att prioritera och hantera flera uppgifter samtidigt, även när arbetsbelastningen är hög. Du är en handlingskraftig och kommunikativ person som arbetar proaktivt och har en stark egen drivkraft. Rollen kräver att du behärskar engelska och svenska väl, i såväl tal som skrift.
Ansökan
Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Marcus Ljung på telefon: 070-518 74 41.
ValueOne är specialister inom supply chain management, inköp och logistik. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning av inköp- och logistikkonsulter, rekrytering av inköpare och logistiker samt utveckling av företags supply chain verksamheter vad avser strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.