Inköpsadministratör till ICA i Solna

Inköpsadministratör till ICA i Solna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en självgående administratör till ICA E-Handel. Har du tidigare erfarenhet av administrativa roller och förståelse från inköp? Har du även goda systemkunskaper och beskriver du dig själv som en orädd och trygg person som gillar stora kontaktytor? Då kan detta vara tjänsten för dig! Varmt välkommen med din ansökan redan idag. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
I rollen som inköpsadministratör kommer du att manuellt arbeta med att lägga in inköpspriser i ICAs system. Tjänsten innebär mycket administration och då det är nytt och utmanande så behöver du vara självgående och en do-er. Arbetet utförs i många olika interna system. Rollen innebär många kontaktytor och du kommer att samverkar med inköpare för att inhämta rätt information.   

Arbetstider
Heltid, 6 månader med god chans till förlängning. Arbetet sker remote och på sikt från kontoret i Solna/ Helsingborg. 

Kvalifikationer
Vi söker dig som har: 


Tidigare erfarenhet av administrativa roller 
Förståelse från inköp 
Goda systemkunskaper 
Goda kunskaper i Excel 
Kommersiell förståelse inom frukt och grönt är meriterande

För att trivas i rollen ser vi att du som söker är orädd och en do-er. Du är lösningsorienterad och har ett självdriv. Du är trygg i dig själv och bekväm med att jobba självgående. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
2021-04-22, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: Josefin Berg, josefin.berg@randstad.se 

Om företaget
ICA Gruppen AB är ett ledande detaljhandelsföretag med fokus på mat och hälsa. I koncernen ingår ICA Sverige och Rimi Baltic som i huvudsak driver dagligvaruhandel, ICA Fastigheter som äger och förvaltar fastigheter, ICA Banken som erbjuder finansiella tjänster och Apotek Hjärtat som driver apoteksverksamhet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 april 2021
  • Ansök senast: 22 april 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024