OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en entusiastisk och energifylld person som brinner för administrativt arbete och har en oöverträffad "can-do" inställning. Hos oss värderar vi kreativitet, positivitet och framför allt, ett glatt humör. Vi söker efter konsulter som är självgående och som tar egna initiativ för att få saker gjorda. En "doer"-attityd är ett måste för vårt team!
OM TJÄNSTEN
Vi letar efter en engagerad konsult som kan stödja vår kund med olika administrativa uppgifter, särskilt inom kampanjprocesser. Dina ansvarsområden kommer inkludera att skapa offerter, hantera fakturering och ta hand om prisavvikelser. Hantering av stora datamängder, särskilt inom Excel. Du kommer få möjlighet att vara delaktig i att forma och definiera din egen roll inom vårt teamet.
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete.
- Har en högskole- eller universitetsutbildning.
- Är flytande i svenska och engelska.
- Har erfarenhet av Ofiice 365 med fördel Excel.
Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av fakturering, offerter och kampanjer.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231