Inköpsadministratör till kund i Götene

Inköpsadministratör till kund i Götene

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Premier är ett auktoriserat rekrytering- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 8 städer och är idag cirka 450 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal, där vi matchar arbetsplatser i alla branscher med rätt kompetens. Vi erbjuder flexibla bemanning- och rekryteringslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.

Hos oss är det viktigt att vår personal har goda och sunda arbetsvillkor, vilket gynnar både kund och konsult. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar samt erbjuda våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Som vi på Premier brukar säga – vi jobbar med bra folk helt enkelt.

Hos vår kund råder en produktiv, positiv och affärsinriktad företagskultur. Man uppger goda karriärmöjligheter, roliga arbetsuppgifter, härlig stämning mellan kollegor och mycket frihet under ansvar som de främsta skälen till att de anställda trivs och mår bra.

Dina arbetsuppgifter
Vi på Premier AB fått i uppdrag att hitta dig som trivs med att arbeta med inköp och materialförsörjning åt vår kund i Götene. Arbetet passar dig som drivs av att skapa goda leverantörskontakter samt vill ha ett arbete som ständigt bjuder på nya utmaningar. Missa inte chansen att hoppa på Premiers nästa konsultuppdrag som inköpsadministratör!

Som inköpsadministratör kommer du att ha en spännande roll med olika dagliga utmaningar. Bland annat kommer du att göra lättare inköp i form av materialbeställning, hantera materialförsörjning samt lösa fakturaproblem. Det ingår även andra administrativa uppgifter och att lösa problem, exempelvis gällande materialleveranser så att det kommer i utsatt tid.

Din profil
Om du har en förståelse för supply chain processen och är ute efter en ny utmaning kan det vara dig vi söker. Vi på Premier AB söker dig som har utbildning som arbetsgivaren bedömer relevant, exempelvis industriell ekonomi och logistik. Vidare har du erfarenhet från liknande arbeten. Du har arbetat med sourcing och att utveckla leverantörsrelationer. Krav på goda kunskaper i engelska i tal och skrift samt god datorvana. Därutöver har du goda kunskaper av Office-paketet. Det är meriterande om du arbetat i affärssystemet SAP.

För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du är strukturerad, noggrann och uppskattar en god leverantörsrelation. Du bör känna dig bekväm med att ha mycket eget ansvar och att du arbetar målinriktat för att nå resultat. Det är också viktigt att du kan ta egna initiativ och att du har en förmåga att se till både helheten och detaljerna. Sist men inte minst har du lätt för att identifiera problem och hitta lösningar.

Om oss
Låter det intressant?
Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Sofia Öberg via e-post: sofia.oberg@premier.se.
Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast. Vi tar EJ emot ansökningar via mail. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Vi tar EJ emot ansökningar via mail.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!

Att arbeta som konsult på Premier
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2023
  • Ansök senast: 15 april 2023

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023