Inköpsadministratör till kund i norrort

Inköpsadministratör till kund i norrort

Arbetsbeskrivning

Vi söker en inköpsadministratör för kunds räkning i Solna! Har du en bakgrund inom inköp och administration och är tillgänglig omgående? Då kan denna roll vara något för dig!

Ditt uppdrag
I rollen som administratör kommer du ingå i ett team som alltid ser till att tillhandahålla en förstklassig service. Du kommer ha ett nära samarbete med kollegor inom landet, inom avdelningen och andra intressenter inom bolaget.

Exempel på arbetsuppgifter: Svara på interna frågor om leverantörer, pris och tillgänglighet på material och verktyg
Assistera med att köpa material och tjänster
Upprätthålla register över priser och villkor förhandlade med leverantörer
Kontrollera fakturor
Bekräfta inköpsorder till leverantörer
Följa upp förhandlade uppgörelser gällande avvisat eller defekt material
Meddela om ovanliga eller tvivelaktiga omständigheter angående tillgänglighet av delar
Följa företagets inköpspolicyer och rutiner
Din bakgrund
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller företagsekonomi eller har relevant arbetslivserfarenhet inom området. För att lyckas i rollen är du en person som trivs med många kontakytor och har en förmåga att hantera olika uppgifter samtidigt. Du för ett strukturerat och effektivt arbetssätt och kan arbeta både självständigt som i grupp. Du skriver och talar flytande på både svenska och engelska.

När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos kunden. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!

Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstidsanställning i 1 år
Tillträde: 26 september

Låter detta intressant?
Kontakta oss gärna om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 september 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Liknande jobb


Administrativ assistent

Administrativ assistent

14 november 2024

Administratör sökes till kund i Borås

Administratör sökes till kund i Borås

14 november 2024

Administratör till Förskoleförvaltningen

Administratör till Förskoleförvaltningen

14 november 2024