Inköpsadministratör till Lilla Edet

Inköpsadministratör till Lilla Edet

Arbetsbeskrivning

Om du har erfarenhet inom inköp, administration eller arbete som inneburit mycket kundkontakter så kanske vi har tjänsten för dig. Vi söker nu en inköpsadministratör till ett industriföretag i Lilla Edet med start i september. Välkommen med din ansökan redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Som inköpsadministratör (supply service representative) kommer du ingå i ett team bestående av ca fem personer. Rollen innebär mycket kundkontakt i kombination med administrativa arbetsuppgifter. Det är en varierande roll som bland annat innebär att leverera en god kundservice, boka leveranser och övervaka lagernivåer.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
- Hantera och utreda servicereklamationer
- Bokföra och rapportera interna avvikelser
- Skriva reklamationer och driva kvalitetsarbetet inom logistik
- Vara ett stöd till avdelningen supply service genom att göra påfyllnadsorder mot företagets logistikenheter
- Boka transporter
- Bevaka lagernivåer och produktportfölj
- Fakturahantering

Din profil
Till denna tjänst söker vi dig som har erfarenhet eller utbildning inom inköp och som trivs i en roll med mycket kundkontakt. Om du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt och är van vid administrativt arbete så har du goda förutsättningar att lyckas i rollen. Du kommer arbeta i affärssystemet SAP dagligen och har du tidigare erfarenhet av det systemet är det ett stort plus.

Tjänsten kräver att du hanterar svenska och engelska väl i både tal och skrift.

Ansökningsförfarande
Start för tjänsten är i september. Urval kommer påbörjas i slutet av juli.

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Josefine Thorin på josefine.thorin@skill.se eller 031-380 33 27. På grund av semestertider kommer frågor kunna besvaras tidigast i slutet av juli.

Välkommen med din ansökan!

Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juli 2022
  • Ansök senast: 31 juli 2022

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023