OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att utgöra ett kvalificerat administrativt stöd till våra inköpare.Arbetsuppgifterna är varierande och innebär bland annat att göra utvärderingar, uppföljningar, beställningar och översättningar.Du skriver ut underlag, bevakar leveranser och gör löpande avstämningar med inköpsansvariga. Underhåll i vårt affärssystem (Maximo) I arbetet ingår även fakturahantering och arkiveringsarbete.Arbetet innebär kontakter inom Bolidenkoncernen samt med olika myndigheter och leverantörer. Tjänsten avser ett vikariat tom december 2011 på heltid med Boliden som stationeringsort och tillträde enligt överenskommelse.Gymnasieutbildning är ett krav, gärna kompletterat med vidareutbildning i språk och ekonomi.Arbetsuppgifterna kräver att du kan uttrycka dig muntligt och skriftligt på svenska och engelska samt gärna på fler språk.Du bör ha god datorvana och kunna hantera Office-programmen.Erfarenheter av liknande arbetsuppgifter är meriterande.Som person är du flexibel och serviceinriktad och ser samarbete som en självklarhet.Det är också viktigt att du har integritet, ordningssinne och gärna tar egna initiativ.