Inköpsadministratörer till spännande företag

Arbetsbeskrivning

Vi söker 2 st inköpsadministratörer till ett spännande företag i Jönköping. Skicka in din ansökan redan idag då urvalet sker löpande.


Dina arbetsuppgifter

Du kommer att jobba med Procurement pay-system, indirekta inköp så att det fungerar effektivt samt vara behjälplig på inköpsavdelningen. Arbetet innefattar mycket internkommunikation och du kommer vara tillhands när man implementerar ett nytt inköpssystem. Du kommer att jobba i en grupp med 3-6 andra inköpare.

Om företaget

Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.

Din profil

Skallkrav
Lägst KY/YH utbildning, mot inköp
Svenska och engelska i tal och skrift

Mediterande
Arbetat indirekt med inköp eller inom inköp. Alternativt om man har jobbat som ordermottagare, innesäljare och har systemvana inom inköp.

Som person är du kommunikativ och serviceminded. Du är analytisk, lösningsorienterad och du är inte rädd för att fatta beslut.



Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Start: Oktober
Lön: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid 6 månader med eventuell möjlighet till förlängning
Placering: Jönköping

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 2 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 30 augusti 2016

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023