OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB söker för Linde Material Handling AB en Inköpsansvarig med placering på huvudkontoret i Örebro.Information om Linde Material Handling AB: Med sin innovativa teknologi, ergonomi och eknomi har de nått stora framgångar på truckmarknaden och är i dag en av världens största tillverkare.Linde Material Handling AB är ett helägt dotterbolag till KION Group och deras huvudkontor för Sverige ligger i Örebro.De har även regionkontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Örnsköldsvik.Linde Material Handling har 280 medarbetare.INKÖPSANSVARIG Ditt ansvar blir att: * upprätta inköpsavtal för alla avdelningar och regioner * söka och utvärdera nya leverantörer * förhandla priser och leveranstider * sköta upphandlingar och avrop * bevaka leveranssäkerhet och kvalitet Du bör vara: * utbildad civilekonom/ingenjör eller ha motsvarande kompetens * erfaren från flerårigt arbete med inköp * intresserad av förändrings- och förbättringsarbete * mycket van datoranvändare och kunnig i datafrågor * en god ledare Vi ser stora möjligheter att effektivisera vår inköpsprocess.Vi söker därför en ansvarig för alla inköp.Tjänsten är nyinrättad och du rapporterar direkt till produktionschefen.Som person bör du vara flexibel, positiv, prestigelös och ansvarstagande samt vara van att arbeta metodiskt och strukturerat.Du ska ha god kommunikationsförmåga och behärska både engelska och svenska i tal och skrift.Förståelse och intresse för företagets affärer och processer är viktig.Placeringsort är Örebro.Mer information: Personalpoolen Mellansverige AB sköter rekryteringen av den här tjänsten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001