Inköpsansvarig hårdvarukomponenter

Arbetsbeskrivning

En världsledande tillverkare av radiosändarutrustning för telekombranschen letar efter en duktig inköpare av hårdvarukomponenter.Arbetsuppgifter Som inköpsansvarig för hårdvarukomponenter kommer du att driva förhandlingar med internationella leverantörer, deltaga aktivt i R&D och vara uppdaterad på ny teknik inom hårdvaruområdet.Utbildning / Erfarenhet Vi tror att rätt sökande har arbetat i en internationell inköpsorganisation i 5-10 år.Du har troligtvis en bred erfarenhet från inköp av hårdvarukomponenter samt från att arbeta med R&D.Du talar och skriver flytande engelska och är van vid förhandlingar och avtalsfrågor.Personliga egenskaper För att lyckas i rollen tror vi att du är en analytisk och affärsorienterad person som arbetar resultat- och handlingsorienterat.Om du är en social och utåtriktad person som tycker det är ok och kul att resa i arbetet ibland så kan det här vara rätt utmaning för dig.Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén

Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 5 september 2008
  • Ansök senast: 21 september 2008

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


15 november 2024