OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Novael Production AB har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Novael Production AB en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Novael Production AB grundades år 2010 och är en kontraktstillverkare med fokus på att konstruera och producera elskåp/apparatskåp samt andra tekniskt närliggande produkter. Novael Production AB har arbetar med att ha kunden i fokus och helt enligt kundens önskemål, då viljan och visionen är att skapa långsiktiga samarbeten. Företaget erbjuder helhetslösningar inom elkonstruktion och arbetar strukturerat med moderna verktyg för att försäkra hög kvalité till deras kunder.
Arbetsuppgifter:
I rollen som inköpsansvarig har du ett övergripande ansvar över inköp av material, uppsökande av material, lager, leverans, inkommande ordar samt distribution. Du tar emot inkommande gods och säkerställer att rätt material mottagits samt packar upp varorna på rätt plats. Därtill har du ett lageransvar vilket innebär förrådshantering samt att packa ner tillverkningsordar. Du kan även få möjlighet att ta åt dig ytterligare administrativt ansvar allt eftersom du kommer in i rollen. Där ingår bland annat attestering av leveransfakturor samt förhandling med leverantörer.
Du kommer att bestå i ett team av 12 personer, varav ni är totalt 5 som arbetar i kontor och resterande kollegor i produktion.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Teknisk kompetens och/eller intresse
• Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
• Förmåga att följa processer och rutiner
• Körkort B
• Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
• Meriterande: kunskaper i Visma, kännedom kring ISO9000
För att trivas i rollen tror vi att du är en person som tycker om att ta ansvar och driva på ditt eget arbete. Du har förmågan att hålla och skapa struktur i ditt arbete, uppskattar ordning och reda samt kan prioritera rätt saker. Vidare räds du inte för att kavla upp armarna och vara flexibel, driven samt engagerad för att kunna stötta upp dina kollegor där behov finns i syfte att nå era gemensamma mål och genomföra projekt.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Åtvidaberg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: inköp, inköpsansvarig, lager, lageransvarig, administration, beställning, material, teknik, el, elkonstruktion, Novael Production AB, heltid, Åtvidaberg, Linköping
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund