Inköpsansvarig/order och utleveranser

Arbetsbeskrivning

Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu för omgående anställning en inköpansvarig för uppdrag ute hos en av våra kunder i Umeå.Du kommer att jobba 50% som inköpsansvarig och 50% med order och utleveranser.Som inköpsansvarig säkerställer du att företaget har pålitliga, priseffektiva leverantörer som kan svara upp mot företagets produktspecifikationer.Du arbetar dagligen med kundorder, nybeställningar av vara eller tjänst, beställning av frakt samt reklamationer mot leverantör.Du är också telefoni- och bredbandsansvarig. I arbetet med order och utleveranser säkerställer du att kundordrar hanteras effektivt, bevakar leveranser och ansvarar för god kommunikation med kunden vid ev.förseningar.Det dagliga arbetet innebär att ta emot ordrar via fax, e-mail och telefon, göra registreringar i ekonomisystemet, skicka orderbekräftelser till kund samt att initiera utleveranser.Vi söker dig som har lämplig akademisk utbildning med inriktning mot ekonomi eller inköp samt ett par års erfarenhet av liknande arbete.Flytande engelska i tal och skrift är ett krav.Som person är du strukturerad, affärsmässig, serviceminded och har förmåga att hantera många samtidigt pågående ärenden.Du är också teknikintresserad och har god förhandlingsförmåga och kommunikativ förmåga.Tillsättningen av tjänsten kommer att ske omgående och därför jobbar vi med löpande urval och intervjuer.Du söker tjänsten via vår hemsida www.adecco.se/Söker du arbete/Lediga tjänster/ Västerbotten.Välkommen med din ansökan så snart som möjligt!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB, Umeå
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 15 september 2010
  • Ansök senast: 26 september 2010

Liknande jobb


26 november 2024

25 november 2024

25 november 2024