OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag.I Sverige har Adecco över 40 kontor och cirka 5 000 anställda.Adecco jobbar med uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco i Göteborg söker omgående en inköpsassistent för en längre inhyrning hos en av våra kunder.Som inköpsassistent ansvarar du för löpande inköp och avropar befintliga avtal.Du har daglig kontakt med företagets leverantörer, sköter hantering och kontroll av leverantörsfakturor, leveransbevakning samt registervård.Du är en god administratör och har goda datavana.Du kommer arbeta mycket i Excel och i affärssystemet Garp.Som person är du noggrann, ihärdig och har en god analytisk förmåga samt god förståelse för hela inköpsprocessen.Du kommer arbeta självständigt med dina arbetsuppgifter i nära samarbete med lager och ekonomiavdelning. Meriterande är erfarenhet av handelsföretag och ett tekniskt intresse. Du söker tjänsten via Adeccos hemsida www.adecco.se, leta fram tjänsten, klicka på ansök och bifoga ditt personliga brev och CV.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.Rekryteringsprocessen startar omgående med löpande intervjuer.